من معلم کلاس چهارم هستم که به کلاس سوم تا پنجم ریاضی درس می دهم. همچنین یک کلاس 30 دقیقه ای در پایان روز برای آموزش هنرهای زبانی دارم. مدرسه ما روستایی و کوهستانی است. آب و هوای ما اجازه نمی دهد زمان زیادی در خارج از خانه داشته باشیم و اکثر ما تا 30 دقیقه آخر آماده بازگشت به خانه هستیم، بنابراین کلاس درس پیاده روی برای رفع تمام نیازهای هنرهای زبانی و حرکات عالی است!
من دیدم که معلمی در یک شهرستان همسایه The Walking Classroom را دریافت کرد و علاقه مند شد که این برنامه را برای مدرسه ما نیز دریافت کند. هنگامی که برنامه را در مدرسه خود دریافت کردیم، با انتخاب دو دانش آموز به عنوان گام بردار و دو دانش آموز به عنوان کابو شروع کردیم. با پادکست مقدماتی شروع به راه رفتن، گوش دادن و یادگیری اصول اولیه کردیم تا در مورد انتظارات هنگام استفاده از برنامه بیشتر بدانیم.
انتخاب درس بعد از این ابتدایی بستگی به استانداردهایی دارد که تدریس می شود، اما من عمدتاً تا به حال دروس هنر زبان را اختصاص داده ام. پس از پایان گوش دادن به پادکست، به کلاس درس برمی گردیم و در مورد پادکستی که به تازگی تکمیل کرده ایم، بحث کلاسی انجام می دهیم. ما همچنین از منابع دیگری مانند آهنگها و آزمونهایی که The Walking Classroom ارائه میکند برای پشتیبانی از درسها به عنوان فعالیتهای بعدی استفاده میکنیم.
والری چشم
معلم کلاس چهارم
دیویس توماس ابتدایی