وبلاگ کلاس درس Tiger Lily – تفاوت بین ستایش و تشویق


به‌عنوان معلم و والدین می‌توان به راحتی در عادات و روال‌های قدیمی گرفتار شد، به‌خصوص اگر احساس ناامیدی یا خستگی می‌کنیم. در Wild Lilac، از معلمان می‌خواهیم که آگاهی و نیت خاصی را به زبانی (چه کلامی و چه غیرکلامی) برای برقراری ارتباط با کودکان تحت مراقبت خود اختصاص دهند. زبان یک موضوع گسترده و اساسی برای تأمل در مورد آن است که من می‌خواهم تشویق کنم که فقط یک عنصر را در نظر بگیرم: تمجید. شاید از خود بپرسید که چه مشکلی با گفتن «کار خوب» وجود دارد! یا “من خیلی به شما افتخار می کنم!”؟

مقاله پیوندی دلایل بسیاری مبتنی بر تحقیق را به اشتراک می‌گذارد که چرا تحسین در نهایت برای رشد عاطفی اجتماعی فرزند شما و همچنین توانایی شما در ایجاد روابط قابل اعتماد و محبت آمیز با آنها مضر است.

پس، چه چیز جایگزین هست؟ اساسا، ما می توانیم علاقه واقعی نشان دهیم، قدردانی و قدردانی صمیمانه را ارائه دهیم و با شما ارتباط برقرار کنیم بدون قید و شرط مراقبت، احترام و ارزش گذاری برای کودکان به شیوه هایی که انگیزه درونی و احساس ارزشمندی آنها را پرورش می دهد – به روش هایی که واقعاً اعتماد به نفس و عزت نفس آنها را پرورش می دهد.

اگر این چیزی است که با آن دست و پنجه نرم می کنید، نگران نباشید – همه ما انجام می دهیم. به هر حال، نحوه بزرگ شدن تقریباً همه ما در خانه و قطعاً نحوه اجتماعی شدن همه ما در مدرسه است. ترک عادت های قدیمی سخت است، اما در نهایت ارزش تلاش و تفکر مستمری را دارد که نیاز دارد. یکی دیگر از منابع عالی:

پنج دلیل برای متوقف کردن گفتن “کار خوب!” توسط آلفی کوهن

10x: جایگزین های “کار خوب” منبعی است که توسط NAEYC ارائه شده است

دیدگاهتان را بنویسید