4 ستون نوآوری که هر سازمانی به آن نیاز دارد


نوآوری فقط از خوش اخلاقی ناشی نمی شود. رهبرانی که ایده‌های بزرگ را پرورش می‌دهند به مکانیسم‌های مشخصی تکیه می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که ایده‌های درست را می‌بینند، به آنها فضایی برای توسعه می‌دهند، و نقاط را در سراسر سازمان خود به هم متصل می‌کنند. در هر شرکتی، چالش با نوآوری به ندرت حجم ایده ها است. چالش در داشتن ایده‌هایی است که به روندهای نوظهور مرتبط هستند، بیش از آنچه شرکت می‌تواند به تنهایی انجام دهد، نیاز به پرورش دارد و ماهیت متقابل کارکردی دارند. نویسنده از طریق مصاحبه با 50 رهبر در سراسر صنایع، الگوهای تکرار موفقیت آمیز نوآوری را در تنظیمات بسیار متمایز مشاهده کرد. این الگوها همان چیزی است که او آن را چهار ستون نوآوری می نامد. اگر برای پرورش ایده‌های درست تلاش می‌کنید، ایجاد این چهار ستون برای نوآوری می‌تواند این احتمال را افزایش دهد که ایده‌های باکیفیت در خط لوله خود داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید