کارآفرینان به طور منحصر به فردی برای ارائه راه حل های نوآورانه برای چالش های فوری که نیاز به تلاش متمرکز و مشترک دارند، قرار دارند. اما برای مقیاسپذیری این راهحلها، بنیانگذاران به چیزی بیش از سرمایه نیاز دارند – آنها به حمایت قوی و مؤثر سرمایهگذاران خود نیاز دارند. در نتیجه، در سال های اخیر، به طور فزاینده ای برای VC ها رایج شده است که ادعا کنند بنیانگذاران استارتاپ را مشتریان خود می دانند. اما چه چیزی لازم است تا سرمایهگذاران فراتر از بیمعنیها حرکت کنند و در واقع به کارآفرینانی که سرمایهشان را تأمین میکنند به همان اندازه مؤثر خدمت کنند که شرکتهای سنتی به مشتریان خود خدمات میدهند؟ دههها تحقیق نشان داده است که NPS یا امتیاز خالص تبلیغکننده، یک روش قدرتمند برای درخواست و عمل بر روی بازخورد مشتری در محیطهای تجاری سنتی است. برای خدمت واقعی به کارآفرینان به عنوان مشتری، VCها باید با دنبال کردن چهار مرحله، متدولوژی NPS را برای سازمان خود اتخاذ کنند: 1) درخواست بازخورد، 2) تجزیه و تحلیل پاسخ هایی که دریافت می کنید، 3) اولویت بندی و اجرای حوزه های بهبود، و 4) ارتباط مجدد با تغییرات. .