در یک بازار شلوغ، تاکتیکهای سنتی بازاریابی جلب توجه اغلب بهعنوان خودشیفتگی و ناامیدکننده ظاهر میشوند. برندها میتوانند با تجسم ویژگیهای قهرمانانه، آگاهی معناداری ایجاد کنند – به عنوان نگهبان در برابر بیعدالتی، اولویت دادن به نیازهای دیگران، و خدمت به عنوان مربی و الگو. کمپین های موفق، مانند سرپیچی کارفور از قوانین کشاورزی قدیمی یا ابتکار پر کردن چاله های دومینو، این ویژگی ها را نشان می دهد که منجر به افزایش اعتماد مصرف کننده و وفاداری به برند می شود. یک چارچوب چهار بخشی می تواند برندها را در ایجاد کمپین های قهرمان موثر با پرداختن به مسائل اجتماعی مهم با تلاش واقعی و طنین انداز گسترده راهنمایی کند. همانطور که برندها به طور فزاینده ای نقش هایی شبیه به فعالان اجتماعی ایفا می کنند، قدرت و مسئولیت آنها برای مشارکت مثبت در جامعه بسیار مهم می شود و از CSR سنتی به بهبود اجتماعی اصیل تغییر می کند.