سازمانها در سرتاسر جهان از مزایای استفاده از فناوریهای دیجیتال و هوش مصنوعی در نیروهای فروش خود بهره میبرند. اما این دستاوردها به دور از جهانی است. بسیاری از رهبران فروش میدانند که تیمهایشان بهعنوان عقبماندههای دیجیتالی عقب میمانند، اما موانعی که با آنها روبرو هستند، دلهرهآور به نظر میرسند. سازمان ها ممکن است با سه مانع کلیدی در پذیرش فناوری های دیجیتال برای فروش مواجه شوند: شکاف دانش، پیچیدگی و ریسک درک شده و اینرسی. شرکت شما با داشتن یک کتاب بازی اثبات شده، تعهد رهبری عالی و تمرکز مداوم بر افراد، میتواند این چالشها را برای پذیرش دیجیتال حل کند و بر آن غلبه کند.