خرده فروشان آنلاین مد لوکس زیان هایی را تجربه کرده اند و همه آنها با چالش های مشابهی روبرو هستند: چگونه موجودی یک محصول با ارزش زودگذر را بدون از بین بردن ارزش درک شده برند جابه جا می کنید؟ هنگامی که محیط آنلاین چندین شاخص فیزیکی را حذف می کند، چگونه برندهای سطح بالا محصولات خود را متمایز می کنند و کیفیت محصول را به طور مؤثر به مشتریان منتقل می کنند؟ میلیاردها دلار در تلاش برای مربع سازی این دایره ها از دست رفته است، و عقل متعارف در حال حاضر این است که فروش آنلاین کم حاشیه تجارتی بسیار متفاوت از مد با حاشیه بالا است. این مقاله پیشنهاد میکند که استفاده از روش حراج نزولی چند کانالی (یا هلندی) که توسط FloraHolland، اپراتور بزرگترین بازار عمدهفروشی گل در جهان استفاده میشود، میتواند فرصتی دوباره به پلتفرمهای مد آنلاین بدهد.