در صنعت مدتک که به سرعت در حال تکامل است، ماندن بر استراتژیهای رشد، از جمله فعالیتهای معاملاتی مرتبط با ادغام و خرید (M&A)، فقط یک مزیت نیست، بلکه یک ضرورت است.
برای یکی از شرکتهای پیشرو MedTech، آوانوس مدیکال، چالش واضح بود: توسعه شرکت و جریانهای کاری استراتژی آن را سادهسازی کنید تا نوآوری را هدایت کنید و مزیت رقابتی را حفظ کنید. مانع؟ رویکردی پراکنده به هوش بازار که سرعت تصمیمگیری را کند کرد و بینشهای ارزشمند را پنهان کرد.
تیم استراتژی آوانوس به دادههای جامع و به موقع بازار، از جمله بینش در مورد بازارهای خصوصی، و برای پیمایش سریع حجم وسیعی از اطلاعات در میان اخبار، تحقیقات، پروندهها و رونوشتها نیاز داشت. با سرعت سریع تغییرات در صنایع، اخبار و فناوری، معاملهگران باید دادههای بسیار بیشتری مصرف کنند، سریعتر آنها را تجزیه و تحلیل کنند و در مورد استراتژی و M&A تصمیمات دقیق بگیرند.
پیمایش داده های پیچیده
شرکت MedTech با منابع داده متفاوتی که برای تثبیت آنها زمان بر بود، دست و پنجه نرم کرد. این تکه تکه شدن منابع داده منجر به تاخیر در تحلیل بازار شد و شناسایی فرصت ها و مشارکت های سرمایه گذاری قابل دوام را به ویژه در بازارهای خصوصی دشوار کرد. این اغلب منجر به از دست رفتن فرصت ها و به تعویق انداختن یا تأخیر در تصمیم گیری های استراتژیک می شد.
دیوید مورنهینوگ، مدیر توسعه شرکت، آوانوس مدیکال، میگوید: «یافتن اطلاعات درباره شرکتها در بازارهای نوظهور یا نوظهور همیشه یک چالش است، و یافتن اطلاعات دقیق و فعلی در مورد اهداف بالقوه خرید، از جمله تیمهای مدیریتی، چالش برانگیزتر است. اندازه و رشد.»
بینش در هر نقطه داده
برای مقابله با این چالشها، Avanos راهحلی قوی را اجرا کرد که تفسیر عمیق بازار و پوشش دادهای جامع را ارائه میکرد. آوانوس محصولی را از شرکتی انتخاب کرد که به طور مستمر در توسعه آن سرمایه گذاری می کند و اطمینان می دهد که کاربران می توانند سریع و آسان به بینش های مرتبط دسترسی پیدا کنند.
Avanos همچنین مزایای گردش کار را به دست آورد. تیم توسعه و استراتژی شرکت، گردش کار شرکت را با سه پیشرفت کلیدی متحول کرد:
1. بینش جدید و دقیق در مورد بازارهای خصوصی: دسترسی به دادههای گسترده بازارهای خصوصی، شرکت را قادر میسازد تا فرصتها و مشارکتهای بالقوه سرمایهگذاری را که قبلاً تحت نظر بود، کشف و ارزیابی کند. این قابلیت جدید به آوانوس اجازه داد تا دامنه خود را گسترش دهد و از فناوریها و استارتآپهای نوظهور در فضای MedTech استفاده کند.
2. ابزارهای همکاری: ابزار نمایش اسناد مبتنی بر هوش مصنوعی راه حل، فرآیند تجزیه و تحلیل داده ها را با اجازه دادن به تیم برای مشاهده و حاشیه نویسی چندین سند در پلتفرم و کشف سریعتر بینش، ساده کرد. این تیم همچنین شروع به استفاده از یک ابزار نمودار و پیشبینی پیشرفته، یک ابزار قوی افزونه اکسل و کتابخانهای از بیش از 550 الگو کرد که به آن کمک میکند چرخههای بررسی سریعتر را تسهیل کند و همکاری را برای بهبود تصمیمگیری استراتژیک بهبود بخشد.
3. تحقیقات عمیق پس از فروش: آوانوس با ابزارهای پیشرفته برای سرمایه گذاری و تحقیقات پس از بازار، بینش هایی را در مورد روندهای بازار، فعالیت های رقبا و ریسک های بالقوه به دست آورد. این دادههای جامع از پیشبینی دقیقتر و استراتژیهای سرمایهگذاری که بهتر با اهداف بلندمدت تجاری همسو میشوند، پشتیبانی میکند.
یک جهش استراتژیک به جلو
یافتن راه حلی با اطلاعات باکیفیت در یک پلتفرم با کاربری آسان دشوار است، اما Avanos اکنون یک راه حل داشت.
Mornhinweg میگوید: «نقشههای بازار جدید برای بازارهای هدف ما در مراقبتهای بهداشتی به ما این امکان را میدهد تا به سرعت بازیگران اصلی را شناسایی کنیم، و تصاویر بصری مشاهده روند معاملات در M&A و سرمایهگذاری خصوصی را آسان میکند.»
او می گوید: «من با استفاده از Document Viewer در زمان زیادی صرفه جویی کردم. به عنوان مثال، زمانی که من یک رونوشت را باز میکنم، اکنون یک خلاصه سطح بالا قبل از کندوکاو در متن دارم. من همچنین میتوانم تمام شرکتهای ذکر شده را ببینم، بنابراین احساسی از روابط مهم، مشارکتها، زمینههای رشد و زمینههای ریسک پیدا میکنم.»
ادغام این راه حل، S&P Capital IQ Pro، تحولی در تحلیل بازار و جریان های کاری استراتژی سرمایه گذاری Avanos ایجاد کرد. ادغام بازارهای خصوصی، نمایشگر اسناد و ویژگیهای تحقیقات سرمایهگذاری/پس از بازار در جریان کاری آنها منجر به موارد زیر شد:
• کاهش قابل توجه زمان صرف شده برای جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها، به تیم استراتژی اجازه می دهد تا بر فعالیت های با ارزش بالاتر تمرکز کند.
• بهبود دقت پیش بینی های بازار و تصمیمات استراتژیک، که منجر به سرمایه گذاری ها و مشارکت های موفق تر می شود.
• افزایش همکاری و به اشتراک گذاری اطلاعات بین اعضای تیم، پرورش فرهنگ تصمیم گیری آگاهانه و تدوین استراتژی فعال.
ادغام آوانوس مدیکال با یک پلتفرم هوشمند بازار پیشرو در صنعت، روندهای کاری توسعه و استراتژی شرکت آن را متحول کرده است و این تیم را قادر می سازد تا در مناظر داده های پیچیده حرکت کند. با سادهسازی تحلیل بازار و تقویت همکاری، آوانوس اکنون میتواند تصمیمهای بهتر، سریعتر، آگاهانهتر و استراتژیکتری برای هدایت نوآوری و سرمایهگذاری در فرصتهای نوظهور در بخش MedTech اتخاذ کند. این جهش استراتژیک به جلو، Avanos را برای رشد پایدار و مزیت رقابتی در بازاری که به سرعت در حال تحول است، قرار می دهد.
بسیاری از بخشهای دیگر نیز میتوانند از فناوریهای مشابه برای بهبود فرآیندهای تصمیمگیری مبتنی بر دادههای خود بهره ببرند. از آنجایی که صنایع به طور فزایندهای به بینشهای به موقع برای حرکت در چشماندازهای رقابتی متکی هستند، اتخاذ راهحلهای تحلیلی پیشرفته برای حفظ یک مزیت استراتژیک بسیار مهم خواهد بود.
درباره S&P Capital IQ Pro بیشتر بدانید.