یادگیری راهبری در تعارضات واقعاً یک انتخاب در سازمان های امروزی نیست. این یک امر ضروری است. در این مقاله، نویسنده توضیح میدهد که حل تعارض چیست، چرا یک مهارت ضروری است و چگونه به فرآیند حل تعارض نزدیک شود. او چهار مرحله را ارائه می دهد: 1) سعی کنید وضعیت را از دید طرف مقابل ببینید. 2) مشخص کنید که تعارض واقعاً در مورد چیست. 3) به هدف اصلی خود فکر کنید. و 4) تصمیم بگیرید که چگونه ادامه دهید. تسلط بر همه اینها شما را از درگیری در محل کار مبرا نمی کند. اما این هدف نیست ممکن است در مواقعی باز هم واکنشی نشان دهید که پشیمان شوید. اما با پیروی از توصیه های بالا، این موقعیت ها کمتر و کمتر دردناک خواهند بود – برای شما و همکارانتان.
بیایید چیزی را روی میز بیان کنیم: تعارض در محل کار بخشی عادی و اجتناب ناپذیر از تعامل با افراد دیگر است.