دستورات اخیر بازگشت به دفتر تا حدی مبتنی بر این باور است که کارمندان می توانند روابط غنی تری را شخصاً نسبت به کار از راه دور ایجاد کنند. با این حال، تحقیقات جدید نشان میدهد که کار از راه دور میتواند با ارائه نگاههای اجمالی معتبر به زندگی غیر کاری یکدیگر از طریق تماسهای ویدیویی، باعث شود که همکاران احساس نزدیکتر کنند. محققان یافتههای خود را تجزیه و تحلیل میکنند تا با در نظر گرفتن مزایا و هزینههای فراخوان مجدد کارکنان، پیشنهاداتی را برای مدیران ارائه دهند.
کارفرمایان به طور فزاینده ای ترتیبات کار از راه دور را که در طول همه گیری کووید-19 ایجاد شده بود، کنار می گذارند. شرکتهایی مانند استارباکس، والمارت، گوگل، جیپی مورگان چیس و آمازون کارمندان خود را به دفتر فراخواندهاند – برخی حتی برنامه بازگشت پنج روزه به دفتر (RTO) را الزامی میکنند.