چگونه «اکنون بخرید، بعداً بپردازید» هزینه‌های مصرف‌کننده را تغییر می‌دهد


از آنجایی که «اکنون بخرید، دیرتر بپردازید» (BNPL) به سرعت محبوبیت پیدا می کند، بسیاری از خرده فروشان در مورد اینکه این برای سود نهایی آنها چه معنایی دارد تعجب می کنند. تحقیقات جدید رفتار خرید 275000 مصرف کننده را برای درک تأثیر BNPL بر مخارج مصرف کننده تجزیه و تحلیل کرد. محققان دریافتند که BNPL باعث افزایش احتمال خرید و 10 درصد سایز سبد بزرگتر می شود. این اثرات به ویژه برای مصرف کنندگانی که از لحاظ تاریخی خریدهای کوچکتری انجام داده اند بسیار عالی است. این مطالعه جذابیت منحصر به فرد BNPL را نیز مشخص می کند: با تقسیم پرداخت ها به اقساط، BNPL به مصرف کنندگان احساس کنترل بیشتری بر بودجه خود می دهد. در نتیجه، خریدهای BNPL از نظر مالی کمتر احساس محدودیت می کنند. این تحقیق بینش هایی را در مورد مفاهیم برای خرده فروشان ارائه می دهد و چالش های نوظهور BNPL را منعکس می کند.

دیدگاهتان را بنویسید