دستیابی به برتری واقعی همهکاناله در خردهفروشی لوکس، به دلیل نیاز ذاتی به تجربیات مشتری با لمس بالا و پیچیدگی مدیریت کانالهای توزیع متعدد، از جمله تجارت الکترونیک و فروشندگان شخص ثالث، یک چالش بزرگ است. پنج اقدام حیاتی وجود دارد که برندهای لوکس باید برای غلبه بر این موانع و ایجاد یک تجربه مشتری ثابت و یکپارچه در همه کانال ها انجام دهند. این استراتژیها شامل تعیین یک جدول زمانی برای تصاحب کانالهای شخص ثالث، تثبیت نقشهای رهبری خردهفروشی و عمدهفروشی، حرکت به سمت فروش محمولهها، اتخاذ مدل حق رای، و تمرین اعزام کارکنان به فروشگاههای شخص ثالث است. در حالی که این مراحل آسان نیستند و به رهبری و تعهد قوی نیاز دارند، اما برای برندهای لوکس برای دستیابی به برتری واقعی همه کانال ضروری هستند.