دستیاران هوش مصنوعی با عمل به عنوان مربی دیجیتال، تحلیلگر و مشاور فروشندگان، فروش را متحول می کنند. آنها زمینه های فروش را تجزیه و تحلیل می کنند و بازخورد شخصی ارائه می دهند و به فروشندگان کمک می کنند تا استراتژی های ارتباط و تعامل خود را اصلاح کنند. با استفاده از قابلیت های تحلیلی و شفاهی-بصری هوش مصنوعی، شرکت ها می توانند تعامل با مشتری را افزایش دهند، نرخ تبدیل را افزایش دهند و عملکرد کلی فروش را بهبود بخشند. آنها می توانند وظایفی مانند ایجاد محتوا و تجزیه و تحلیل تعامل با مشتری را ساده کنند و به تیم های فروش اجازه دهند بر فعالیت های با ارزش بالاتر تمرکز کنند. چالشهای پذیرش شامل هزینههای اولیه، یکپارچهسازی دادهها و مدیریت تغییرات است، اما اجرای مرحلهای میتواند خطرات را کاهش دهد.