Unisys یک شرکت جهانی راهحلهای فناوری است که پیشرفتهایی را برای سازمانهای پیشرو در جهان ایجاد میکند. راه حل های Unisys – ابر، هوش مصنوعی، محل کار دیجیتال، تدارکات و محاسبات سازمانی – به مشتریان کمک می کند تا وضعیت موجود را به چالش بکشند و پتانسیل کامل خود را باز کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.
تاد پروزان، HBR
به HBR Video Quick Take خوش آمدید. من تاد پروزان، ویراستار ارشد تحقیقات و پروژه های ویژه در هاروارد بیزینس ریویو هستم. امروز، ما با برت بارتون، رهبر تمرین هوش مصنوعی جهانی Unisys صحبت می کنیم تا روندهای کلیدی هوش مصنوعی در محیط کار امروز را بررسی کنیم. برت در مورد مدیریت سرعت پذیرش در یک سازمان صحبت خواهد کرد، زیرا هوش مصنوعی به طور مداوم در حال تکامل است، در استراتژیهای کوتاهمدت و بلندمدت برای پذیرش هوش مصنوعی چه اولویتهایی باید در نظر گرفته شود و بهترین موارد تجاری برای استفاده از این فناوری جدید تعیین میشود. برت، خیلی ممنون که با ما بودی
برت بارتون، یونیسیس
تاد، از اینکه من را در اختیار دارید، متشکرم. خوشحالم که اینجا هستم.
تاد پروزان، HBR
بنابراین، برت، با دانستن سرعت پیشرفت فناوریهای هوش مصنوعی، چگونه سازمانها میتوانند از عقب ماندن در سفر خود به سمت پذیرش هوش مصنوعی جلوگیری کنند؟
برت بارتون، یونیسیس
این یک سوال عالی است، تاد. با معرفی این فناوریهای جدید، اغلب به صورت بسیار سریع یا تقریباً هفتگی، فناوریهای قدیمی توانایی کمتر، بینش کمتر، و کمتر بصری میشوند. بنابراین، ما مشتریان خود را تشویق می کنیم که به جای تمرکز بر روی خود فناوری، روی موارد تجاری برای هوش مصنوعی تمرکز کنند که بیشترین ارزش را برای اهداف آنها دارد و می تواند به بازگشت سرمایه ملموس دست یابد. برای موفقیت، در نهایت، ما از آنها میخواهیم که پس از تثبیت در مورد کسبوکار، از یک برنامه مدیریت تغییر سازمانی استفاده کنند که کارکنان را تشویق میکند و آموزش میدهد تا روشهای کاری خود را اصلاح کنند تا بتوانند از نوآوریهای تکنولوژیکی ساختهشده بهطور کامل استفاده کنند.
تاد پروزان، HBR
بنابراین، برت، راهحلها و ابزارهای جدید مبتنی بر هوش مصنوعی همیشه در حال راهاندازی هستند. آیا برای سازمانها ارزش بیشتری در ایجاد پشته فناوری با راهحلهای متعدد مبتنی بر هوش مصنوعی یا انتخاب گزینههای à la carte وجود دارد؟
برت بارتون، یونیسیس
گزینههای انتخابی میتوانند یک گزینه قانعکننده برای سازمانهایی باشند که یا تحت تأثیر چشمانداز هوش مصنوعی هستند یا مطمئن نیستند که از کجا شروع کنند. با این حال، در انتهای آن راه حل های à la carte، بسیاری از فعالیت های داخلی پیچیده، سیستم، یکپارچه سازی برنامه، اقدامات امنیتی، دسترسی به داده ها وجود دارد. اینها اجزای راه حل à la carte نیستند و باید توسط سازمان مورد بررسی و حل قرار گیرند.
یک پشته فناوری خوب یکپارچه اغلب از جعبه بیرون می آید، اگر بخواهید، قوی و آماده برای رسیدگی به همه این ادغام ها است، بنابراین در نهایت استقرار راه حل های هوش مصنوعی را آسان تر می کند.
تاد پروزان، HBR
خوب، پس هنگامی که یک سازمان یک مورد استفاده را برای پیاده سازی یک راه حل هوش مصنوعی شناسایی می کند، چه چیز دیگری باید در استراتژی های کوتاه مدت و بلندمدت خود بسازد؟
برت بارتون، یونیسیس
پیاده سازی هوش مصنوعی اغلب به اندازه موردی که در نظر گرفته شد موفق است، بنابراین باید توسط کاربران درک شده و به طور کامل ارزیابی شود. فراتر از آن، در نهایت، ROI باید به طور دقیق محاسبه شود تا اطمینان حاصل شود که ارزش کسب و کار در حال تحقق است – علاوه بر آن، بلوغ داده ها، تضمین کیفیت، امنیت، و در نهایت، مدیریت تغییر سازمانی برای اطمینان از اینکه کاربران نهایی از اهرم استفاده می کنند. نوآوری فن آوری با ظرفیت کامل به طوری که، ROI تحقق یابد. در نهایت، لطفاً این نکته را دست کم نگیرید که صبر و حوصله باید به طور مداوم اعمال شود زیرا راه حل های هوش مصنوعی در طول زمان به بلوغ و اصلاح ادامه می دهند.
تاد پروزان، HBR
خوب، برت، از اینکه امروز بینش خود را درباره دنیای همیشه در حال گسترش هوش مصنوعی با ما به اشتراک گذاشتید، بسیار سپاسگزارم.
برت بارتون، Unisys
تاد، از اینکه من را در اختیار دارید، متشکرم. خوشحالم که امروز به شما ملحق شدم.
تاد پروزان، HBR
ما با برت بارتون، رهبر جهانی تمرین هوش مصنوعی در Unisys Corporation صحبت کردهایم.
برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید: رهبران کسب و کار در مورد پذیرش هوش مصنوعی: گزارش HBR با حمایت Unisys.