اینفلوئنسر مارکتینگ یک صنعت میلیارد دلاری است و افزایش شهابسنگ اخیر آن کنجکاوی را برانگیخته است که کدام عوامل باعث محبوبیت بیشتر پستهای اینفلوئنسر نسبت به دیگران میشوند. در یک مقاله جدید، محققان بیش از 55000 پست اینستاگرام را از 763 اینفلوئنسر برتر در سراسر جهان در طی یک دوره شش ماهه تجزیه و تحلیل کردند و دریافتند که پستهایی که برای اینفلوئنسرها معتبرتر هستند، برای مثال پستهایی که خانواده یا دوستان نزدیک را نشان میدهند، بالاترین تعامل را دریافت میکنند. . آنها ملاحظاتی را برای چگونگی استفاده از یافته های خود برای بهبود موفقیت پست تأثیرگذار برند ارائه می دهند.