تفاوت آکادمیک و رفتاری


سلام به دوستان فرهنگی من چند ماهی است که از The Walking Classroom استفاده می کنم و می توانم تفاوتی که نه تنها از نظر تحصیلی، بلکه از نظر رفتاری نیز ایجاد کرده است را تأیید کنم.

مدرسه من یک مدرسه Title I با 70٪ ناهار رایگان و کم است. متأسفانه، صبحانه و ناهار مدرسه دانش آموزان ما اغلب شامل غذاهای کم کربوهیدرات و ارزش غذایی کم است. به عنوان مثال، هر روز صبح، دانش‌آموزان یک کلوچه می‌خورند و گاهی اوقات ناهار آن روز پنکیک، چوب بوسکو یا حتی بدتر از آن، دونات و نان تست فرانسوی است. بسیار ناراحت کننده است که فکر کنم دانش آموزان من در مدرسه انتخاب های سالم تری ندارند، زیرا بسیاری از آنها به خانه می روند و همان نوع غذا را می گیرند. من بسیار خوشحالم که می توانیم در حین یادگیری ورزش ارائه دهیم.

دانش آموزان من وقتی برنامه را معرفی کردم بسیار هیجان زده بودند. نظر مورد علاقه من از یک دانش آموز کلاس چهارم این بود: “من مسئولیتی که باید در حین انجام این کار نشان دهم را دوست دارم.”

من سعی کردم تمام مسائلی را که ممکن است با آنها مواجه شویم، تصور کنم، که هیچ کدام محقق نشد. دانش آموزان خیلی درگیر هستند. منهای برخی از آهسته راه رفتن ها، رفتار آنها خیره کننده بوده است. وقتی به کلاس برمی گردیم، بیشتر درگیر درس های ریاضی ما هستند.

به لطف The Walking Classroom، دانش‌آموزان من این فرصت را خواهند داشت تا سال‌های آینده روی سلامت و آموزش خود کار کنند.

کریستین گینمن
معلم
کورتلند ابتدایی

میخواهید در مورد این داستان نظر دهید؟ نظرات خود را در زیر اضافه کنید!
آیا شما یک معلم کلاس پیاده روی هستید؟ ما دوست داریم بشنویم!

دیدگاهتان را بنویسید