شما رزومه خود را به روز کرده اید، نامه پوشش خود را نوشته اید و برای مصاحبه خود آماده شده اید. اکنون زمان آن رسیده است که یادداشت تشکر شما را امضا کنید. در این مقاله، نویسنده در ایمیل سپاسگزاری خود به مصاحبهگران، آنچه را که باید گفت – و نه گفتن – بیان میکند و به سؤالات رایجی مانند: چقدر جزئیات را باید درج کنید؟ کی باید بفرستید؟ و چرا انجام آن مهم است؟ او همچنین شامل سه ایمیل نمونه برای استفاده به عنوان راهنما است.
شما به تازگی مصاحبه ای را برای یک فرصت شغلی که واقعاً در مورد آن هیجان زده اید، به پایان رسانده اید. شما می دانید که باید یک یادداشت تشکر برای مصاحبه کنندگان خود بفرستید، اما مطمئن نیستید که چه بنویسید. چه مقدار جزئیات باید درج کنید؟ آیا باید برای هر فردی که با او مصاحبه می کنید ایمیل بفرستید؟ و واقعا بهترین راه برای پیگیری چیست؟