3 دلیل برای تغییر ابتکارات شکست می خورند – و چگونه می توان از موفقیت شما اطمینان حاصل کرد


این یک مشکل شناخته شده است: سازمان ها ابتکارات تغییر برنامه ریزی شده ای را با بهترین نیت راه اندازی می کنند، اما سپس برای رسیدن به اهداف خود تلاش می کنند. برای درک اینکه چرا این اغلب اتفاق می افتد، نویسندگان مطالعه ای در مقیاس بزرگ انجام دادند که بینش عمیقی را در مورد چالش های اساسی که سازمان ها هنگام شروع طرح های تحول با آن مواجه می شوند، ارائه کردند. با تکیه بر این بینش، آنها یک فرآیند پنج مرحله‌ای را طراحی کردند تا ابتکارات تحول موفقیت‌آمیز را به پیش ببرند، و در این مقاله آنها این فرآیند را مورد بحث قرار می‌دهند و در مورد نحوه اجرای آن مشاوره ارائه می‌دهند.

هنگامی که یک مؤسسه مالی بزرگ مستقر در ایالات متحده به کمک برای یک تحول در سطح سازمان نیاز داشت، آنها به دبورا، یک مربی اجرایی باتجربه و مشاور تغییر مراجعه کردند. این موسسه با اختلالات تکنولوژیکی، تغییر انتظارات مشتریان و افزایش فشارهای نظارتی دست و پنجه نرم می کرد و آنها برنامه تحول خود را راه حل طبیعی برای این چالش ها می دانستند.


دیدگاهتان را بنویسید