چگونه بر حل تعارض مسلط شویم

یادگیری راهبری در تعارضات واقعاً یک انتخاب در سازمان های امروزی نیست. این یک امر ضروری است. در این مقاله، نویسنده توضیح می‌دهد که حل تعارض چیست، چرا یک مهارت ضروری است و چگونه به فرآیند حل تعارض نزدیک شود. او چهار مرحله را ارائه می دهد: 1) سعی کنید وضعیت را از دید طرف … ادامه

چرا برنامه های رفاه در محل کار به نتایج بهتری نمی رسند؟

تا سال 2026، هزینه‌های شرکت‌های بزرگ جهانی برای برنامه‌های سلامتی به بالای 94.6 میلیارد دلار خواهد رسید، اما پیشرفت‌های پیش‌بینی‌شده در رفاه محقق نشده است، و در واقع، نیازهای سلامت روان در سراسر جهان همچنان در حال افزایش است. با تکیه بر حجم وسیعی از تحقیقات اخیر، نویسندگان استدلال می‌کنند که برنامه‌های رفاه تا حدی … ادامه

6 مهارت اساسی رهبری – و نحوه توسعه آنها

روش کار ما تغییر کرده است – و رهبری نیز تغییر کرده است. رهبران تحت فشارهای جدیدی برای عملکرد در سطوح بالاتر و سازگاری سریع با تقاضاهای در حال تغییر هستند. در این مقاله، نویسنده توصیه‌هایی را از سه کارشناس رهبری به اشتراک می‌گذارد و شش مهارتی را که رهبران برای موفقیت نیاز دارند، بیان … ادامه

نحوه استقرار و مقیاس بندی هوش مصنوعی مولد به طور کارآمد و مقرون به صرفه

برای رهبران کسب و کار و توسعه دهندگان به طور یکسان، سوال این نیست که چرا هوش مصنوعی مولد در سراسر صنایع مستقر شده است، اما چگونه و چگونه می توانیم آن را سریعتر و با عملکرد بالا به کار ببریم؟ راه اندازی ChatGPT در نوامبر 2022 آغازی برای انفجار مدل زبان بزرگ (LLM) در … ادامه

آیا مسیر شغلی شما در مسیر درستی است؟

در زندگی پرمشغله ما، یافتن زمان کافی برای مکث و تأمل دشوار است. اما اگر هرگز وقت نگذاریم، ممکن است به سرعت در جهت اشتباه بدویم – و این به ویژه در مورد شغل ما صادق است. به همین دلیل است که هر ربع یک‌بار انجام این تمرین سه مرحله‌ای مفید است یا یک «سم‌زدایی … ادامه

فیلم برداری سریع: برایان دوناهو از Intercom در مورد اینکه چگونه عوامل هوش مصنوعی می توانند اولین سطح پشتیبانی خدمات مشتری شما باشند

تاد پروزان، HBR: به HBR Video Take Quick خوش آمدید. من تاد پروزان، سردبیر ارشد تحقیقات و پروژه های ویژه در بررسی کسب و کار هاروارد. امروزه برای عملیات خدمات مشتری، هوش مصنوعی به یکی از اجزای اساسی رهبری مسئولیت پذیر خدمات مشتری تبدیل شده است. برای صحبت در مورد اینکه چگونه و چرا یک … ادامه

فقط ارزش ایجاد نکنید آن را ضبط کنید.

هانا بیتس: خوش آمدید HBR در استراتژیمطالعات موردی و گفتگو با کارشناسان برتر کسب و کار و مدیریت جهان، که به صورت دستی انتخاب شده اند تا به شما کمک کنند راه های جدید انجام کسب و کار را باز کنید. ارزش آفرینی برای هر کسب و کاری جزء جدول است. اما آیا سازمان شما … ادامه

پزشکان می توانند به کاهش هزینه ها کمک کنند. آنها فقط به مشوق های مناسب نیاز دارند.

بسیاری از تصمیمات روزانه پزشکان – مانند انتخاب داروها، دستگاه‌ها و فناوری‌ها و مدت زمان استفاده از منابعی مانند اتاق‌های عمل و تخت‌های بیمارستانی – تأثیر مالی قابل‌توجهی بر بیمارستان‌ها دارد. با ارائه مشوق‌های مناسب به پزشکان، بیمارستان‌ها و سیستم‌های بهداشتی می‌توانند آنها را در تلاش برای مدیریت هزینه‌ها و در عین حال حفظ یا … ادامه

چگونه از هوش مصنوعی برای ساختن هوش جمعی شرکت خود استفاده کنید

زمانی که هوش مصنوعی به درستی انجام شود، نه تنها می‌تواند بهره‌وری کوتاه‌مدت سازمان‌ها را بهبود بخشد، بلکه می‌تواند با گسترش فضای فرصت‌هایی که سازمان در نظر می‌گیرد با حمایت از یادگیری، افزایش تنوع فکری و ارتقای فرهنگ سازمانی، عملکرد بلندمدت آنها را افزایش دهد. یعنی می تواند هوش جمعی سازمان را افزایش دهد. شرکت … ادامه