4 مهارت گوش دادن که رهبران باید به آن مسلط شوند

وقتی مردم یک ارتباط خوب را در محل کار توصیف می کنند، معمولاً در مورد یک مجری عالی صحبت می کنند – نه یک شنونده عالی. در واقع، تعداد کمی از دوره‌های مدرسه کسب‌وکار بر ایجاد مهارت‌های شنیداری تمرکز می‌کنند و بیشتر جلسات آموزشی و آموزشی کارمندان نیز چنین نیستند.

راهنمای مدیریت سیستم های هوش مصنوعی به هم پیوسته

یک پزشک از هوش مصنوعی برای پیش‌نویس درخواست مجوز قبلی استفاده می‌کند و آنچه ممکن است یک فرآیند خسته‌کننده و وقت‌گیر باشد را به یک فرآیند کارآمد تبدیل کند. با این حال، اگر هوش مصنوعی بیمه‌گر درخواست را بر اساس معیارهایی که سیستم پزشک در نظر نگرفته رد کند، نتیجه آن تاخیر و ناامیدی است. … ادامه

6 سوال برای اینکه بفهمید کارمندان شما واقعاً چگونه هستند

رفاه کارکنان تحت فشار جدی است. طبق گزارش گالوپ، تقریباً 60 درصد از کارگران می گویند که درگیر درگیر شدن هستند و از هر 5 نفر یک نفر احساس تنهایی می کند. این مسئله کوچکی برای مدیران نیست: کارمندانی که شکوفا نمی شوند بهره وری کمتری دارند، کمتر متعهد هستند و احتمالاً تأثیر منفی بر … ادامه

چرا برنامه های منتورینگ شکست می خورند – و چگونه می توان آنها را ارزشمند کرد

در عصری که وفاداری شغلی به طور فزاینده‌ای نادر است و کارکنان به سرعت به دنبال فرصت‌های بهتر هستند، حفظ استعدادهای برتر به چالشی بزرگ برای رهبران کسب‌وکار تبدیل شده است. علیرغم اینکه 98 درصد از ثروت 500 شرکت برنامه های مربیگری دارند که تنها 37 درصد از متخصصان واقعاً از آنها سود می برند. … ادامه

جایی که انسان ها هنوز در هوش مصنوعی برتری دارند

از زمان راه‌اندازی ChatGPT دو سال پیش، هوش مصنوعی مولد (نسل AI) قول داده است که نحوه انجام کار را تغییر دهد. موارد استفاده بسیار و متنوع است، و ما هنوز در حال کشف این هستیم که چه چیزی برای ما به‌عنوان افراد، تیم‌ها و سازمان‌ها بهتر عمل می‌کند. در یک پیچ و تاب شگفت‌انگیز، … ادامه

تفاوت هوش مصنوعی ژنرال و هوش مصنوعی تحلیلی – و زمان استفاده از هر کدام

سازمان‌هایی که اخیراً هوش مصنوعی مولد را کشف کرده‌اند، در معرض خطر نادیده گرفتن شکل قدیمی‌تر و تثبیت‌شده‌ای از هوش مصنوعی هستند که نویسندگان آن را «هوش مصنوعی تحلیلی» می‌نامند. این شکل از هوش مصنوعی به هیچ وجه منسوخ نیست و همچنان منبع مهمی برای اکثریت بزرگ شرکت ها است. در حالی که تعدادی از … ادامه

پیوستن به یک گروه حرفه ای که در آن همه از قبل یکدیگر را می شناسند

اکثر متخصصان ارزش شبکه را درک می کنند. مشکل این است که آنها آن را به اندازه کافی انجام نمی دهند. به همین دلیل است که «شبکه‌سازی بیشتر» – به‌ویژه در قالب پیوستن به گروه‌ها یا انجمن‌های حرفه‌ای جدید – یک تصمیم محبوب سال جدید است.

ادامه کار DEI، مهم نیست که شرکت شما آن را چه می نامد

یادگیری HBR دوره تنوع، شمول، و تعلق با Harvard ManageMentor به کار خود سرعت بخشید. آموزش رهبری آنلاین HBR Learning به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را با دوره‌هایی مانند تنوع، گنجاندن، و تعلق افزایش دهید. برای به اشتراک گذاشتن در لینکدین و رزومه خود نشان کسب کنید. به بیش از 40 دوره مورد … ادامه

لیزا سو AMD چگونه به هوش مصنوعی فکر می کند

لیزا سو، مدیر عامل شرکت پیشرو نیمه هادی AMD، در گفتگو با سردبیر HBR، آدی ایگناتیوس، در مورد تکامل آن به سمت محاسبات با کارایی بالا و تطبیقی، آینده استفاده از هوش مصنوعی در بخش هایی از مراقبت های بهداشتی گرفته تا فناوری تا بهره وری شخصی و اهمیت ریسک پذیری مسئولانه او از آزمایش … ادامه

هوش مصنوعی عاملی چیست و چگونه تغییر می کند؟

دانشمندان و مهندسان از روزهای اولیه تولید خودکارهای مکانیکی تا ربات‌های مکالمه اخیر، رویای آینده‌ای را در سر می‌پرورانند که در آن سیستم‌های هوش مصنوعی بتوانند هوشمندانه و مستقل کار کنند و عمل کنند. پیشرفت‌های اخیر در هوش مصنوعی عاملی، این آینده مستقل را یک قدم به واقعیت نزدیک‌تر می‌کند. سیستم‌های هوش مصنوعی عاملی با … ادامه